فصل من

 

یه دفه از چه فصلی سبز شدی؟
که تو احساس من قدم بزنی
یه خیابون شدم که گه گاهی
یه کمی واسه من قدم بزنی

یه خیابون شدم که خستگیام
کز کنم توی موج دامن تو
اگه دستم نمیرسه به خودت
مست شم از عبور کردن تو

مث پس کوچه های پاییزم
ریه هام خش خشن، پر از برگن
سنّ و سالی نداره رابطمون
اکثر عاشقا جوون مرگن

اونقدر رفتی روی تنم
تا به راه رفتنت دچار شدم
یه خیابون خلوت عاشق
فکر کردم که لاله زار شدم

سنگ فرشام حریص بارونن
مث ابر بهار درکم کن
باشه، روزی یه بار رد شو ازم
باشه، روزی یه بار ترکم کن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 7 تير 1394برچسب:مرده نامه,متن,متن کوتاه,زیبا,تنهایی,مرده,نامه,مرده نامه,قبر,دیوار ,تنهایی , | 1:5 | نویسنده : melika |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.